maandag 31 oktober 2011

Clean and simple - kerstkaart


Kerstkaartjes...elk jaar opnieuw ben ik nog op de laatste moment aan het stempelen.  Maar dit jaar had ik me voorgenomen om mooi op tijd klaar te zijn.
Het eerste kaartje dat ik laat zien valt onder de categorie clean and simple.  Niet te veel poespas of verschillende materialen maar toch een mooi eindresultaat al zeg ik het zelf.
Op de achtergrond gewoon een rechthoek afgekleefd met memoblaadjes.  Dit dan ingekleurd met distress inkt van Tim holtz ( shabby shutter - peeled paint)  Terwijl het nog afgekleefd is verschillende sterretjes gestempeld en met gouden embossingpoeder embossen.
De kerstboompjes zijn gewoon driehoekjes die op zich ook bestempeld zijn met wat verschillende figuren en geëmbossed zijn met gouden peoder.
Tekst is met de computer afgeprint en met 3D foam opgekleefd net als de boompjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...