maandag 31 oktober 2011

Nieuwe kleuren...

Elke keer er hier een paar copic stiften bij komen wordt het hier stil.  Veel te druk met kleuren en experimenteren met de nieuwe kleuren :-)
Zet daar dan nog een nieuwe stempel bij en je hoort me helemaal niet meer.  Ik was aangenaam verrast door de combinatie van YR 31 en Y21...
Welk papier ik daar dan bij wou gaan gebruiken was even kijken natuurlijk.  Het werd een combinatie van ouder papier met een vel uit een padje uit het kruidvat.
Maar er is niets mis met het gebruik van ouder papier.  Integendeel, ik heb me voorgenomen om voor mijn kaartjes zo veel mogelijk oudere "restjes" op te gaan gebruiken.  En voor mij...is dit eigenlijk al een vrij fel kaartje...


Even een foto van de gebruikte bloemetjes die ik kocht bij Ava


De gebruikte copics:
Gezicht: E21, E51
Haar: E35, E37, E57
Kledij: YR31, Y21
Poesjes: C1, C3
Doos: YG 95
Beer: E43
Beer kledij: E71
Het stempeltje is van Nellie Snellen, Dawn's Stamps - 2
De rand is geponst met een pons van Martha Stewart en natuurlijk is er er ook nog die goeie oude naaimachine :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...