zondag 27 november 2011

Clean and simple kerstkaart

Het heeft even geduurd voor hier nog even iets gepost werd, maar daar heb ik natuurlijk wel een goede reden voor ;-)
Ik ben gevraagd om kennis te maken met een nieuw product en natuurlijk gooi daar even mijn volle aandacht op.  Zeker als je weet dat ik in februari mee ga naar een grote beurs in Arnhem om te demonstreren met het product.  Vrijdag zelf al een workshop gevolgd en ik mag zeggen dat ik echt niet kan wachten om te gaan spelen met de producten :-))  Jullie krijgen zeker sneakpeaks te zien, beloofd.
Nou mijn kaartjes vergeet ik natuurlijk niet en er zullen binnenkort ook misschien wel kaartjes aankomen met de nieuwe prodcuten in verwerkt...
Ik had me ook voorgenomen om eens een jongenskaart te maken en hij is bijna klaar.  Maar nu maar eerst nog eens een kerstkaart laten zien.  Terug helemaal clean and simple...


De stempel is er terug eentje van Artemio (referentie 10001156), de witte achtergrond is geĆ«mbossed met een embossingsfolder van de cuttlebug.  Maar voor het embossen de kaart even door de naaimachine gehaald. Als je pas na het embossen gaat naaien duwt het voetje van de naaimachine je geĆ«mboste deeltje sterug plat.
De gebruikte copics:
Poes; E31, E33, E35
Sjaals: BG 49, BG 15, BG 10
Muts: R46, R29, R27
En de pebeo glittertouch op de wollen kant van de muts.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...