maandag 5 december 2011

Happy birthday - jongenskaart

Hier is hij eindelijk, mijn eerste "échte" jongenskaart.  Geen lintjes of strikjes, geen bloemetjes ( dat is helemaal "NOT DONE" volgens Robbe :-)
De kleuren, ze zijn niet helemaal zoals in het echt.  De foto is gemaakt in vrij slechte omstandigheden met dit winterweer en onze computer heeft de geest gegeven :-((  anders had ik wel in photoshop wat gecorigeerd maar dat programma wil ik nu niet op mijn dochter haar laptop installeren omdat dit toch een vrij zwaar programma is.  Van zodra ik kan maak ik een betere foto maar ik wou hem toch al laten zien...


De tekening is een kleurprent van Kenny K. die ik verkleind heb, de letters zijn uitgestanst met een letterset van Quickutz  genaamd Indigo en de grote H heb ik zelf uitgesneden, happy zelf geschreven, het papier is van Basic Grey.
De gebruikte copics:
Huid: E21, E51
Muts - schoenen: E31, E35, E37
Trui: B93, B95
Broek: W1, W3, W5
Step: C1, C3, C5

Ik heb de afbeelding ook wat schaduw gegeven ( maar dat is nu dus niet te zien op de foto) en gebruikte hiervoor wat chalk.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden...

1 opmerking:

  1. Schoontje!!! Lekker stoer en geen tirlantijntjes, zo heb ik het ook graag!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...