woensdag 14 maart 2012

Sarah Kay

Maandag netjes naar de markt gegaan om het lint te halen dat ik nog nodig had bij mijn half afgewerkte kaartje.  En toen ik thuis was zag ik dat het goed was...of toch niet, of wel,...  Het lint was perfect maar het gehele kaartje...neen ik ben er niet van overtuigd dus ligt het hier nog in stukjes bij elkaar.  Misschien is het omdat er geen enkel ingekleurd prentje op verwerkt is, of zijn die uitgesneden letters nu toch echt te klein,.. Ik heb besloten het even aan de kant te houden en er later eens met een fris hoofd naar te kijken.  Maar dat wil niet zeggen dat ik daarom stil ben blijven zitten.  Ik had een kaartje beloofd en belofte maakt schuld niet?
Het is een fel kaartje geworden vind ik zelf...

De keuze van het papier was snel gemaakt maar ik twijfelde wel even in welke kleuren ik Sarh zou inkleuren.  Maar hier thuis waren de meningen unaniem: oranje kledij.  En wie ben ik dan om daar tegen in te gaan?


De gebruikte copics zijn:
Huid: E50, E51
Haar: E31, E33, E35, E37
Broek en hoed: YR68, UR16, YR 07, Y 17, Y21, Y17
Bloes: R27, YR68, YR16, YR 07
Bloemen: R27, Y17, Y21
Gras: G21, G94, YG 11
Grond: E33, E31
En heel lichtjes met blauwe chalk de lucht ingekleurd.
De gele vlinder is gemaakt met een mal van Joy Craft en met wat chalk en bling bling aangezet.  De vleugels worden door wat 3Dlijm omhooggehouden.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden...

2 opmerkingen:

  1. Het is een prachtige kaart !! En zo zonnig, geeft echt een lentegevoel !! Ik twijfel ook altijd over kleuren, lint, enz.... dus je bent niet alleen ! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...