zaterdag 29 september 2012

Quote: giving up...

Al enkele weken speel ik met het idee om op kleine kaartjes verschillende technieken toe te passen en daar elke keer een quote aan te koppelen.  Het mapje is gemaakt en er zijn een ganse hoop zwarte basis pagina's gesneden waarop de kaarten gekleefd kunnen worden.  Ik heb er ondertussen werk van gemaakt en een paar technieken op papier gezet...alleen zijn er nog een paar waar ik mijn quote bij moet zetten.  Eentje is er wel al klaar maar daar zat niet zo heel veel werk in ;-)  Desalnietemin vind ik het eindresultaat wel mooi geworden.
Een kaart die heel makkelijk met de pan pastels zou kunnen gemaakt worden alleen heb ik deze keer voor droge pastels gekozen en daarbij een template van TCW. De tekst is er nadien bijgezet met behulp van de printer...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...