dinsdag 12 november 2013

Christmascards...

Christmascards...haven't started yet to make some and it's already 12 november... Well, I made 3 but as designteammember for In ' tWoefke so those don't really count.  This one was the first I made, trying to get in the "Christmascardmood" and it worked for a little while.  Meanwhile my mind drifted away, so many things to focus on at the moment.  When everything calms down here I 'll get started on some of those Christmascards for my own friends.

Kerstkaartjes... ik ben er nog niet eens aan begonnen en het is al 12 november.  Nou ik zou liegen, ik heb er al drie gemaakt maar als designteammember voor In 't Woefke dus die tellen niet echt mee.  Dit was het eerste kaartje dat ik maakte, met de bedoeling om in de " kerstkaartsfeer" te geraken .  En het hielp wel...voor even ... tot ik weer aan zoveel andere dingen begon te denken.  Ik ben momenteel met heel wat verschillende zaken tegelijkertijd bezig.  Als alles hier een beetje kalmer wordt zal ik er eens invliegen zodat ik toch nog kaartjes heb om naar mijn vrienden te sturen.



Clean and simple but if you need lots and lots of cards this is a one possibility ;-)
I putted some glitterglue on the snowflakes to get a little bit of "bling" onto them.

Een clean and simple kaartje maar als je héél veel kaartjes moet maken is dit een mogelijkheid ;-)
Ik heb een dun laagje glitterlijm op de sneeuwvlokken gedaan om toch een beetje  "bling" te krijgen.

5 opmerkingen:

  1. Zeer mooi kerstkaartje! Die tekstachtergrond past heel mooi met de voorgrond!
    groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooie en stijlvolle kaart !
    Groetjes
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toffe kaart Veerle en ook wel leuk om een setje van te maken. Dit kan voor mij ook goed van pas komen :)

    Liefs,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...