dinsdag 26 november 2013

Tag: sometimes...

Another tag today. 
When I saw the stencil of Dutch Doobadoo - Barbed Wire I immediately had an idea growing inside my head. So I pulled out some paints and my moldingpaste...
I knew I wanted some crackling onto my heart but...I couldn't find my cracklingmedium.  We are working in the house and a lot sits in boxes.  So what to do...  I decided to try out the crackling using white glue... and I love it!
On top of it some moldingpaste trough the stencil...


Vandaag is er terug een tag om te laten zien.
Toen ik deze stencil van Dutch Dobbadoo - Barbed wire ( prikkeldraad) zag had ik meteen een idee.  Dus ik heb wat verf genomen en mijn structuurpasta om aan de slag te gaan.
Ik wist dat ik graag wat crackle-effect op mijn hart wou maar ik kon mijn medium niet vinden.  We zijn hier in huis aan het klussen en veel van mijn spullen zitten momenteel in dozen.
Het ideale moment dus om het truukje met de witte lijm te proberen. En ik moet zeggen...ik vind het een super resultaat.
En daarboven dan mijn structuurpasta door het stencil...


A little tekst, torn out of an old dictionary...

Een klein tekstje uit een oud woordenboek gescheurd ... 







And the finnished tag...

En het eindresultaat...



2 opmerkingen:

  1. Zeer mooie tag, Veerle! Die structuur is prachtig! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende tag met prachtige kleuren en texturen, Veerle!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...