zondag 29 december 2013

More than a giftbox

Almost New Year's Evening so time for those last gifts to be wrapped.  This time I have a little box to show that is more than just a giftbox. When the gift is taken out you can still use it to put some stuff inside you want to treasure. Seemed like fun to combine two gifts together.

Het is bijna Nieuwjaar dus het is tijd om die laatste cadeautjes in te pakken.  Deze keer heb ik geprobeerd om een kadoosje te maken dat je nadien nog kan gebruiken.  Eens het cadeautje uitgepakt is uit het doosje kan je het doosje nog makkelijk zelf gebruiken om er dingen in op te bergen. Leek me wel leuk zo een dubbel cadeautje.






 This was the last project of this year but I' m ready to start a new creative year.  
Thanks for reading my blog, I hope I 'll see you again next year.

Dit is het laatste projectje voor dit jaar maar ik ben klaar voor een compleet 
nieuw en creatief jaar.  Bedankt om het voorbije jaar langs te komen op 
mijn blog en ik hoop van harte dat ik jullie volgend jaar opnieuw mag laten 
zien wat ik allemaal maak.

3 opmerkingen:

  1. Hey Veerle,

    Wat een super mooie doos maakte je... Inderdaad, zou zonde zijn om deze niet bij te houden achteraf!! De ontvanger moet wel héél tevreden zijn...

    Een fijn eindejaar en een geweldig creatief 2014!!
    Tot binnekort!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi geschenkendoosje Veerle!!
    En ik wens jou het allerbeste voor een gelukkig, creatief en inspiratievol nieuw jaar!!
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het ook superknap!!! Zo'n mooie kleurcombo.

    Liefs,

    Lins xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...