donderdag 17 april 2014

Memorybox Rings and puddles

One of the latest stencils I bought is this one from Memorybox. I didn't had an idea in mind to use it yet but I was pretty sure I would know something to do with it :-)

Eén van de laatste stencils die ik kocht was deze van memorybox.  Ik had nog iet meteen een concreet idee in mijn gedachten maar ik was er wel van overtuigd dat ik wel een ideetje uit mijn mouw zou schudden.


It didn't take me very long. I took out the Pébéo Prisme Fantasy paints to fill in the empty cirkels, a little piece of a fake gelliprint and some gemstones...

Het duurde niet zo heel lang voor ik wel een idee had :-) . Ik combineerde het met de Pébéo Prisme Fantasy verven om de witte cirkels in te vullen, een stukje van een fake gelliprint en wat glinstersteentjes...



3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje, Veerle !
    Groetjes karine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whooo zeer mooi geworden Veerle... een schitterend idee en voorbeeld, want ik zag ook nog niet meteen hoe hem te gebruiken.
    Groetjes Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeer mooie kaart Veerle! Prachtig hoe je de cirkels hebt bewerkt! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...