dinsdag 26 augustus 2014

Sneak peek...

I'm tagged by my friend Patrice to take part of the "Artists Around The World Bloghop" and I like to hop along with all of you. Since it's another week that I can blog my own bloghop I thought it would be nice to welcome these hoppers with a little sneak peek until I can put my hop online.
So only one photo of what's on my workdesk at the moment. If you are curious how this turns out...become a follower so you don't have to miss it. And there are some fun posts coming in september so ...

Ik ben door mijn vriendin Patrice getagged om deel te nemen aan de "Artists Around The World Bloghop" en ik wil graag met iedereen meehoppen :-)
Aangezien het nog een week is voor ik mijn bloghop online mag zetten dacht ik dat het wel leuk zou zijn om de "hoppers" alvast een kleine sneak peek te geven van wat er momenteel op mijn werktafel ligt. 
Als je nu benieuwd bent hoe het er uiteindelijk uit zal zien...wordt gezellig volger van mijn blog zodat je het niet mist. En ik kan nu al verklappen dat er in september nog veel leuke blogposts komen...maar ik kan en mag nog niets verklappen.

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...