zaterdag 4 oktober 2014

World cardmaking day 2014...

World cardmaking day today... and I really tried but just didn't finish one single card today. But I didn't show this one yet so...
You could call it a CAS card but it has an mixed media element...

"World cardmaking day" vandaag ...en ik wou vandaag graag een kaartje maken maar het is me gewoon niet gelukt. Maar ik heb wel een kaartje dat ik jullie nog niet liet zien...
Je zou het een CAS (clean and simple) kaartje kunnen noemen maar er zit toch ook een beetje mixed media in...


When you take a closer look you can see the background I made using gesso, some stamps and some paints.

Als je even dichterbij gaat kijken kan je de achtergrond zien die ik maakte met gesso, een stempel en wat verf.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...