vrijdag 7 november 2014

Tag: moving forward...

A while ago I had some fun making lots of tags using distress stains and today I wanted to show you one of them. It's a steampunky one using Tim Holtz stamps. How else to name it than " Moving forward."

Een tijdje geleden maakte ik een ganse reeks tags waarbij ik distress stains gebruikte en vandaag laat ik jullie eentje uit die reeks zien.  Het is een "steampunk" tag met allemaal Tim Holtz stempels, en de titel kon niet anders dan "Moving forward" zijn voor mij.


I had a lot of fun building these chipboard gears layer after layer...

Ik vond het heel leuk om deze gewone kartonnen gears laagje per laagje op te bouwen...





1 opmerking:

  1. Wat een knap label Veerle, ik heb nog veel te leren van jou!

    Fijn weekend,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...