zaterdag 7 februari 2015

Zin in een workshop?


I'm happy to share the first workshop I will be giving at the shop In 't Woefke 7th february.
It 's a workshop where we will play with all different kinds of inks ( dylusions, distress, twinkling H2O's...) and we will create mixed media"aquarelled" cards.
And of course we will use stamps but I had to use a little texture paste also ^.^
We'll be making 3 cards...curious?


Ik ben blij om te kunnen verklappen dat ik op zaterdag 7 februari mijn eerste workshop geef bij In 't Woefke. Het wordt een workshop waarbij we aan de slag gaan met allerlei verschillende inkten ( denk maar aan dylusions, distress, twinkling H2O, zigpennen,...) en daarmee gaan we "aquareleren" Natuurlijk combineren we die met stempels en ik haal er ook een beetje structuurpasta bij ^.^ 
We maken drie kaarten...benieuwd geworden?

 We beginnen met een kleine kennismaking 
met de inkt en de structuurpasta.
En aangezien het bijna valentijn is dan...


We gaan natuurlijk nog even verder met de structuurpasta,
de vlinder komt dus in 3D op je kaart te staan...




En aangezien we dan toch al wat voeling hebben 
met de inkt gaan we verder met...



Wil je graag meer informatie of wil je graag inschrijven?
Dit kan via Inge van In 't Woefke ( KLIK HIER).

Zaterdag 7 januari 2015
De workshop 's morgens is reed volgeboekt maar bij voldoende inschrijvingen
herhalen we hem opnieuw in de namiddag ;-)
Je kan je dus nog inschrijven.


Ik kijk er alvast naar uit.


4 opmerkingen:

  1. Eén voor één prachtige kaarten Veerle, en de bovenste heeft mijn hart gestolen want een mooie tekst om aan je geliefde te schenken, je hebt alvast je valentijnskaartje al!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kijk er al naar uit Veerle... Ze zijn prachtig !
    Groetjes
    Karine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Veerle,

    Succes met je wokshop! Heb zelf helaas geen tijd volgend weekend om mee te komen doen... De kaarten die je hiervoor ontwierp, mogen er best zijn!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb je weer kenschets gedaan! Ik kijk al uit naar zaterdag.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...