donderdag 26 februari 2015

Guestdesigner Craftliners II

Today I'm back to show you the second project I made as a guestdesigner for the Craftliners blog No card today but an art journal page using a beautiful birdstamp of IndigoBlu.
Again I'm showing the pictures here but if your curious on how this page was made...hop on over to the Craftliners blog

Vandaag ben ik er terug en ik kan mijn tweede projectje laten zien dat ik maakte als gastdesigner voor het Craftliners blog. Geen kaartje deze keer maar een art journal pagina waarop ik de super mooie vogelstempel van IndigoBlu gebruikte. Ik laat opnieuw alle foto's zien maar als je benieuwd bent hoe ik de pagina precies maakte dan kan je een kijkje nemen op het Craftliners blog want daar staat de volledige beschrijving.


I just love this stamp but even more the Faber Castell pitt pens I used to color this one in. Used them the very first time here but they work great!!

Ik was op slag verliefd op deze stempel toen ik hem zag maar ik werd even zeer verliefd op de Faber Castell pitt pens. Ik gebruikte ze hier voor de eerste keer maar ze werken gewoon super!


No art journal page without some structure.

Geen art journalpagina hier zonder een beetje structuur.


The page also needed a quote and since I couldn't get my page in the printer... had to cheat to get it onto my page ^.^

Een art journal pagina heeft natuurlijk een quote nodig en aangezien ik mijn pagina niet door de printer kreeg...moest ik even een omweg nemen ^.^



And the finished page...

En de afgewerkte pagina...





2 opmerkingen:

  1. Veerle, een hele mooie pagina met een fijne achtergrond, zeker een geslaagd project.
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige pagina met die mooie hoek-structuren en weer die mooie vogel ! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...