zondag 22 februari 2015

Neocolor II : first round

I have to admit it: I already had some Neocolor II right here at home for a long long time. But somehow I never took enough time to play with them. You know how that goes...always new stuff calling out your name ^.^
But since I'll be demonstrating them march 7th I already took them out while waiting for my demo materials to arrive.  Nothing fancy yet, just my first couple little things that still have to be finished. But I'm so happy with...this background of the tag... Love those colors and the transparency.

Ok, ik moet het toegeven, ik had al enkele Neocolor II thuis voor een lange (lange) tijd. Maar ergens nam ik er nooit echt genoeg tijd voor om ze mij eigen te maken. Je weet waarschijnlijk hoe dat gaat: altijd is er wel een nieuw materiaal dat je naam roept ^.^
Maar aangezien ik erme ga demonstreren zaterdag 7 maart haalde ik mijn enkele kleurtjes toch al even naar boven in afwachting tot ik mijn demo materiaal kan ophalen.
Nog niets speciaals, gewoon enkele resultaten van mijn eerste "speeltijd" die nu verder moeten afgewerkt worden.
Maar ik ben zo blij met hoe deze achtergrond er uit ziet...zo blij met de kleuren en de transparantie.



And of course I had to color some butterflies ^.^

En natuurlijk ook al even gespeeld met een paar vlinders ^.^




The last one already has a destination, now create something to give the other two a home.

De laatste heeft al een bestemming, nu alleen nog iets maken waar de eerste twee in verwerkt kunnen worden.

3 opmerkingen:

  1. De "muurkaart" is prachtig en mooi in mekaar vloeiende kleuren !
    groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veerle, waarom woon je zooooo ver weg!?!?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig is dit Veerle! Wat heb je die muur mooi gemaakt zeg! En die vlinders zijn zo mooi in die kleurtjes!! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...