zondag 8 februari 2015

Thanks...

Yesterday I was at In 't Woefke to host a workshop ( You can find the cards CLICK HERE).
And I had a wonderful time. I loved it to see everyone completely concentrated on the card and most of all at the water  ^.^ I'm looking forward to see new cards that come from their new experiments. But for now I'll be showing some cards I made as example since I promised my lovely students to put them on my blog. They will be labeled under the label "watercolor".

Gisteren was ik bij In 't Woefke om een workshop te geven ( je kan de kaartjes HIER VINDEN). Ik heb er enorm van genoten. Het was heerlijk om te zien hoe iedereen volledig geconcentreerd was op zijn kaarten en vooral op het water ^.^  Ik kijk er naar uit om te zien welke nieuwe kaartjes er tevoorschijn komen van hun hand.
Ik beloofde mijn "studentjes" om mijn extra voorbeelden voor de workshop hier op mijn blog te zetten zodat ze konden terug kijken dus vandaag alvast een eerste kaartje.
Alle kaarten zullen gegroepeerd worden aan de zijkant onder het label "WATERCOLOR"



Used materials
Stamp rose: impression obsession
text: In 't Woefke
Rose 
base:  Zig art and graphic twin pen nr 207
Shades: distress ink Victorian velvet
Leafs
 base: distressinks shabby shutters 
shades: distressinks peeled paint
Background
Zig art and graphic twin pen nrs 805 - 87

2 opmerkingen:

  1. Oh prachtig, die roos ! Ook mooie achtergrond, het moet niet altijd lichtblauw zijn, hé ! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...