zondag 21 juni 2015

Mixed media giftbox...

Today I have a mixed media project to show you. One that's just my kind of project: no smooth layers, some structure and a butterfly ^.^
I had some fun altering a little chipboard box using a brayer, some paints, crackle paste and stamps to end up with this altered box...

Vandaag laat ik jullie graag een mixed media projectje zien. Eentje dat helemaal mijn dada is: geen effen lagen, wat structuur en een vlinder ^.^
Ik liet me helemaal gaan met een brayer, verf, crackle pasta en stempels om te eindigen bij dit doosje...




The butterfly is diecutted out of chipboard ( covered with some bookpaper)  to give it some strength.

De vlinder is uit chipboard gemaakt (dat ik bekleedde met wat boekpapier) zodat hij iets sterker is.



2 opmerkingen:

  1. Prachtig gedaan, mooie kleuren en goed idee, met die vlinder ! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaw Veerle, zo origineel, mooie kleuren, zoveel techniek in één project verwerkt...kortom knap!!!

    Liefs,

    Lins xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...