donderdag 9 juli 2015

#ColourJuly day 9...

Wonder what it was I wrote yesterday in my "best" Japanese handwriting? I looked on the internet what the Japanese word was for my favorite person as that is the theme today: you favorite person. I don't have just one favorite, impossible to chose just one from  the 4 lovely people that make my family...

Benieuwd wat het nu juist was wat ik gisteren schreef in mijn "beste" Japanse handschrift?  Ik zocht op internet het Japanse woord op voor mijn favoriete persoon aangezien dat het thema is voor vandaag: je favoriete persoon.
Ik heb niet gewoon één favoriet, onmogelijk om te kiezen tussen de 4 schatten hier in mijn gezin, in mijn familie.


Since there will also be a theme Fancy lettering I tried out my Zig Clean Color Real brush pen to write today. I'ts still a bit shaky but this marker can make you write very very fine or bigger when you push down your pen. No need to be afraid in ruining the tip, it's just fine doing so.

Aangezien er ook nog een thema komt "fancy lettering" (schrijven) heb ik vandaag alvast al maar eens mijn Zig Real Brush Pen genomen dus om te schrijven. Het is nog een beetje onvast geschreven maar met deze pen kan je echt heel heel fijn schrijven of net dikker als je de stift harder op je papeir duwt. En je hoeft helemaal geen schrik te hebben voor je punt, de haartjes van deze pen kunnen dit perfect aan.

1 opmerking:

  1. Hey Veerle,

    Wat spannend allemaal!
    Super dat je het woord 'familie' gebruikte... je moet er maar opkomen!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...