vrijdag 18 september 2015

Don't want to bug you...

Don't want to bug you, just want to say...

Don't want to bug you, just want to say... Ik wil je niet lastig vallen, ik wil je gewoon zeggen...


Sometimes it's just easier in writing down what you feel than actually having to tell it out loud. And some things just need to be said... why not make a card to help you.

Soms is het makkelijker om iets neer te schrijven in plaats van het luidop te zeggen. En sommige dingen moeten gewoon gezegd worden...dus waarom geen kaartje maken dat je daarbij helpt.


Used my Zig Clean Color markers off course, even to color my gauze  ^.^

Natuurlijk terug met mijn Zig Clean Color markers gewerkt, zelfs om mijn gaasje te kleuren.

2 opmerkingen:

  1. Hey Veerle,

    Wat een super mooie kaart... Zonde dat we ze vanaf nu niet meer 'in 't echt' kunnen bewonderen...
    wat een geweldige kleurencombinatie (helemaal mijn kleur!) en zo mooi ingekleurd weeral... Toch wel beetje jaloers op jouw precisiewerk...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super prachtige kaart en zo mooi met dat gaas erachter ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...