dinsdag 15 september 2015

Keeping it CAS...

A while ago when I was at my friend Lins' house she stamped me this little flower ( a Magnolia stamp)  It's such a little and fine flower that I had to use my Wink of Stella on it to blend the colors of my Clean Color markers.

Toen ik een tijdje geleden bij mijn vriendin Lins thuis was stempelde ze voor mij dit kleine bloemetje ( een magnolia stempel). Het is zo een fijn en klein bloemetje dat ik gewoon vond dat de kleuren van mijn clean color markers moesten geblend worden met een Zig wink of stella marker.



No need to say that I had to make a CAS card with this image ^.^

Geen twijfel mogelijk dat dit bloemetje op een CAS kaartje belandde ^.^


I found the backgroundpaper just slightly empty so I took an art and graphic marker to ink up a text stamp. That way the background wasn't that plain anymore but it still stayed smooth by choosing a gray for the stamping.

De achtergrond vond ik ietsjes te leeg dus nam ik mijn art and graphic marker om een tekststempel te inkten en af te drukken. Zo werd de achtergrond ietsjes gebroken maar bleef het toch zacht door een grijze kleur te kiezen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...