zondag 29 november 2015

Don't forget to...

It has been a bit quite over here but I have been busy ;-) Today just a quick share of a tag I made using my Clean color markers. The more I use them the more I see myself always taking the same colors and my grey markers are among them without a doubt :-)

Het is hier een beetje stilletjes maar ik  niet stil gezeten ;-) Vandaag een snel projectje dat ik tussendoor maakte met mijn Clean Color markers. Hoe langer ik ze gebruik hoe meer ik mezelf er op betrap dat ik dezelfde kleuren uit de doos haal en mijn grijze markers zitten daar héél vaak bij ^.^


And I had a go with my new dies I bought of Tim Holtz. I love diamonds and decide to use the negative and positive of this die. At the top I took out the diamonds of my background and filled in the gaps by putting a colored piece of paper behind it.

En ik heb ook even gepseeld met mijn nieuwe stanzen die ik laatst kocht van Tim holtz. Ik hou van ruiten en besliste om op deze tag zowel met het positieve als het negatieve resultaat te spelen. Bovenaan de tag heb ik met de stans de ruiten uit de achtergrond gehaald en de gaten opgevuld door een gekleurd papier achter de achtergrond te kleven.


At the bottom I glued cut out diamonds on top of the background. That way I have the opposite effect to the top of my tag.  Not easy to see at the picture but I hope these close ups make it clear. But it feels lovely when you have the tag in your hands :-)

Onderaan kleefde ik uitgestanste ruiten bovenop mijn achtergrond. Zo kreeg ik het tegenovergestelde effect van wat ik bovenaan heb.  Op de totaal foto is het niet zo duidelijk te zien maar ik hoop dat deze close ups het goed laten zien. Als je de tag in je handen hebt voelt het in elk geval super aan die tegengestelde structuren.



Ben je nu ook benieuwd geworden naar deze Clean color markers dan geef ik nog graag eens door dat de eerste workshop is gepland. Hij gaat door op zaterdag 23 januari 2016 in In 't Woefke - Wommelgem ;-) Meer informatie vind je HIER 
Neem gerust een kijkje onder het LABEL CLEAN COLOR REAL BRUSH om meer creaties te zien die met deze markers gemaakt zijn.

3 opmerkingen:

  1. Ja mannekes, dit is super prachtig. Hier is over nagedacht. Heel knap hoe je speelt met positief en negatief. Jij bent toch wel een talent hoor!

    Liefs,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, inderdaad knap gedaan met die positieve en negatieve vormen ! En ja, ieder heeft zo z'n lievelingskleuren, waar we altijd weer naar grijpen.... :)) Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...