dinsdag 12 januari 2016

Just one Clean Color marker...

Everyone who knows me knows I'm not a flower girl.I just need to take a look at a flower and it faints. And everyone who knows me knows I love making cards with an edge. So no ordinary flower for me today but a funky one from Chocolate Baroque. I have colored it in with color but for today...I kept it plain, using only one color.

Iedereen die mij een beetje kent weet dat ik geen bloemenmeisje ben ( ik kijk naar een plant en hij valt al flauw echt waar ^.^ ) En iedereen die me kent weet dat ik eigenlijk liefst iets ruwere kaarten maak. Dus vandaag geen gewone bloem maar eentje met wat punch van Chocolate Baroque. I kleurde hem al in met kleur maar vandaag toch maar in mijn stijl gehouden en enkel 1 kleur ingekleurd.


This Mid Gray is, next to my grey markers, my favorite. If you want to see another card I used only this Mid gray to color in an image you can CLICK HERE

Deze Mid gray is na mijn grijze markers een favorietje voor mij.Je kan HIER ook een kaartje zien waarbij ik enkel deze kleur gebruikte om in te kleuren.


En nog even ter herinnering: 
de eerste workshop met de Clean color markers komt dichterbij. 
Inschrijven kan nog slechts een paar dagen. 
Alle info vind je bovenaan onder het tabblad 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...