vrijdag 12 januari 2018

Fibonacci...

They are still releasing new stamps over at Visible Image today ^.^ Now how many ideas are growing inside your head when you see these two sets! I know I have loads and the Visible Image DT has already been creating beautiful projects with them to inspire you. So head on over to THE BLOG to see them.

Ook vandaag worden er nieuwe stempels getoond op het blog van Visible Image ^.^
hoeveel ideeën komen er niet bij het zien van deze twee sets! Ik heb alvast een paar ideetjes en het Visible Image DT ging ook al aan de slag om inspiratie met jullie te delen. Dus neem zeker een kijkje op HET BLOG.


A first little project with this Fibonacci stamp from me is this little clip board. I thought it was just perfect and I'm happy to be able to use it just as it is as I just love this design!

Een eerste projectje met deze Fibonacci stempel is dit kleine klembord. Ik vond het perfect en ik ben eigenlijk ook blij dat ik hem gewoon helemaal in zijn eentje kon verwerken zonder een deel van de lijnen te hoeven wegsteken.




I hope you didn't miss any of the releases as there have been all week long. You can find them all at:

Hopelijk hebben jullie geen enkele van de releases gemist aangezien er gans de week stempels werden getoond. Jullie vinden ze allemaal samen op:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...