zondag 18 februari 2018

Just for fun...

It probably is no surprise when I say that I just love this stamp set...

Het is echt geen verrassing als ik zeg dat ik helemaal gek ben van deze stempelset.


I didn't use it on today's project but it was in my mind when I went and had some relaxing fun with the Shadow skull stencil.  Those words...just keep coming back inside my mind ^.^
So first I started out using my Inktense pencils and some watercolors. Just by tracing the stencil and having some fun coloring I ended up with this very simple tag.  But yet .. I love how it turned out.

Ik gebruikte het niet op mijn project vandaag maar het zat wel in mijn achterhoofd toen ik gewoon wat plezier had met de Shadow skull stencil.  De woorden blijven gewoon in mijn achterhoofd zitten ^.^  Als we het hebben over ontspannen dan hebben we het over aquarelverfjes en ik nam er ook mijn Inktense potloden bij. En dan gewoon het stencil omlijnen met de potloden en gaan ontspannen bij het kleuren en blenden... Een hele simpele tag maar voor mij persoonlijk gewoon een rustig en heerlijk moment met een resultaat waar ik blij van werd.


And then I wondered how it would look in a more mixed media version... So I layed down some texture in the stencil. And it might not be really very easy to see, but i have cut out the eye and the nose... I wanted some depth in those holes.

En toen werd ik wel benieuwd hoe het er uit zou komen te zien in een meer mixed media versie... Dus heb ik verschillende lagen textuur aangebracht in de stencil. En het is niet echt heel zichtbaar op de foto's maar het oog en de neusholte sneed ik er uit zodat mijn blauwe kleur iets dieper zou liggen.


And again... just pure relaxation and having fun. The same stencil but a completely different result...

En gewoon opnieuw relaxen en genieten.  Net hetzelfde stencil maar een totaal ander resultaat...


Shop: where you will find all their awesome stamps!
Blog: see all the latest posts here
Facebook GROUP: join in with the banter and enter the 'Show & Tell' Monthly Challenge
Facebook PAGE: give us a like and enter the weekly giveaways
You can also follow Visible Image on
Used stencil:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...