maandag 31 oktober 2011

Clean and simple: uitdaging

Tijdens mijn bezoekjes aan blogs van andere hobbyïsten kwam ik op een prachtige kaart terecht.  Wat mij zo aantrok?  De kaart was helemaal in grijstinten gemaakt, ook de stempelafdruk was enkel in grijstinten.  Op één elementje na, dat meteen de aandacht trok omdat het een mooie volle kleur had.  Dat was een uitdaging die ik graag aanging voor mezelf.  Zou het mij lukken om mijn stempeladruk mooi in te kleuren met enkel grijstinten?
Ik ging aan de slag met een stempel van Nellie Snellen: Sweet Eline-Frog on flower en enkel het toverstafje kreeg kleur van mij.  Nog even een kaartje maken waarop het verwerkt kon worden...en deze keer koos ik voor een Easelkaart


De vleugeltjes werden gewoon ingekleurd met grijs maar mochten natuurlijk ook iets meer hebben.  Daarom heb ik er Diamond glaze over gezet zodat ze iets meer als echte vleugels lijken...


Omdat ik het zo een super uitdaging vond heb ik er nog eentje gemaakt.  Deze keer een stempel van Magnolia, papier van Basic Grey.  De randen werden gemaakt met ponsen van Martha Stewart..


Beide stempelafdrukjes zijn ingekleurd met de copic markers. 
Grijstinten: Woo, W1,W3,W3,W5, W7

Als er iemand is die deze uitdaging ook met zichzelf wil aangaan...geef even een berichtje en ik plaats met veel plezier jullie kaartje hier op het blog als inspiratie voor anderen samen met jullie bloglink.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...