maandag 31 oktober 2011

Scrappagina...


Het zijn natuurlijk niet enkel kaartjes die hier gemaakt worden.  Mijn allereerste echte hobby waar ik me in heb verdiept was het scrapbooken.  Neen, ik vergeet er nog eentje...fotografie.  Verschillende jaren heb ik fotografielessen gevolgd en het scrapbooken was daar natuurlijk een logisch gevolg van.
Welke stijl ik heb?  Ik vind de Amerikaanse stijl echt super alleen...zelf slaag ik er niet in om mijn pagina's op dezelfde manier aan te kleden.  Ik blijf altijd veel rustiger.  Tuurlijk mogen er wel embellishments bij en een combinatie van verschillende scrapvellen is een vanzelfsprekendheid.  Maar soms...is de foto het belangrijkste en hoeft er niets extra's bij...  Net zoals bij deze foto van de handen van mijn drie kinderen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...