maandag 23 april 2012

Hey Dude...

Het blijft hier lekker druk :-) dus heb ik nog eens een kaartje genomen die héél lang geleden is gemaakt en verzonden.  Dus ook eentje dat in het begin van mijn kleurperiode gemaakt werd en dat zie ik toch goed aan het inkleurwerk...  Maar aangezien er niet meteen nieuwe kaartjes zullen tevoorschijn komen op mijn werktafel die niets te zien hebben met de communie van Tritia...
Het is een jongenskaart met een superleuke freebie van Dustin Pike.  De jongen voor wie ik hem maakte was toen ik denk 11 jaar geworden en hij vond zichzelf natuurlijk helemaal geen kleine jongen meer maar een echte coole gast :-)  Ik ben dus ook gegaan voor de iets donkerdere maar stoere kleuren...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...