zaterdag 25 april 2015

Facebooklovers...

Hi, 
I finally made the decision to go ahead and create a facebookpage where all my creations will be shown too.It is not my personal facebookpage, that is a seperate acount for my personal stuff. 
But I know a lot of people do prefer facebook over a blog so ... 
You can find a facebookbutton at the sidebar of the blog and this will bring you to my page. 
Feel free to like my page and of course you're welcome to invite all of your friends to like my facebookpage also. It would be very much appreciated ^.^
See you very soon with some more projects and some fun news.

Hoi. 
Ik heb eindelijk de knoop doorgehakt en ik heb ook een facebookpagina aangemaakt waar al mijn creatieve uitspattingen op te volgen zullen zijn. Deze staat los van mijn persoonlijke facebookaccount waar meer persoonlijke zaken gepost worden die los staan van mijn creaties. 
Maar ik weet dat sommigen onder jullie liever een facebookpagina volgen 
dan een blog dus bij deze...
Je kan in de zijbalk van het blog een "facebookknop" vinden die je meteen naar mijn facebookpagina brengt. Voel je vrij om mijn pagina te "liken" en natuurlijk zijn jullie altijd welkom om jullie vrienden uit te nodigen om mijn pagina ook leuk te vinden ^.^
Tot heel binnenkort met nieuwe projecten en heel leuk nieuws.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...