vrijdag 23 oktober 2015

Inktober: cute with a twist...

It's inktober this month and Kuretake wants all of us to join in, even us stampers.
I already showed you how you can stamp using the Zig Clean Colors two days ago in my previous project.
For this project I'm using my Clean color markers to color again but...when I think ink, I think black... So for the theme "Cute" I adjusted it to "Cute with a twist" and colored my image in black and white with just a little pop of color...

Het is Inktober deze maand en Kuretake wil dat iedereen mee doet, ook wij stempelaars.
Ik liet twee dagen geleden al zien hoe je de inkt van de Clean Color markers kan gebruiken om te stempelen.  Voor dit projectje gebruikte ik mijn clean Color markers terug gewoon om een stempeafdrukje in te kleuren. Maar als ik denk aan inkt, dan denk ik meteen aan zwart. Dus het thema "Cute" gaf ik een kleine draai en ik maakte er "Cute with a twist" van ^.^ Ik kleurde mijn cutie dus in zwart-wit en gaf het gewoon een kleine maar stevige knal kleur ...


The wings have a little yellow shine on the picture but that's the reflection of the Wink of Stella I used on there.
This doesn't need anything more, at least that's what I'm thinking so I kept the card CAS...

De vleugels hebben precies een licht gele kleur maar dat is enkel de weerkaatsing van mijn flits op de glitters uit de wink of Stella die ik op de velugels gebruikte.
Deze cutie hoeft verder niets extra's, tenminste dat is hoe ik er over denk dus hield ik de kaart heel CAS. 


Let me know what you think ^.^

Laat maar horen wat jullie er van vinden ^.^

2 opmerkingen:

  1. Wauw, supermooi gedaan Veerle ! Ik zou er nooit aan denken, om zo'n schattig figuurtje in zwart-wit te laten, maar het ziet er prachtig uit, en die bloem geeft er echt een kleurige "flash" aan ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...