dinsdag 15 maart 2016

A deep blue cutie...

A friend of mine told me she loved the deep blue Clean color marker the most so...I wanted to go and have a play with it too and try it out. Because we all have to admit we always take the same markers all the time, that's why they are our favorites ^.^  So I took out this cutie stamp from Penny black and had me some coloring time ^.^ I think I have another marker to join my favorite colors...

Een vriendin vertelde over haar favoriete Clean color marker Deep Blue en ik besloot om hem ook maar eens uit te testen. Ik denk dat iedereen het wel kent dat je heel vaak naar dezelfde kleuren grijpt en de Deep Blue zat daar niet bij...tot nu. Ik denk dat ik er een nieuwe marker bij heb bij de favorietjes ^.^


1 opmerking:

  1. Hey Veerle,

    Ik zag 'm al op fb... Super mooi kaartje alweer en ingekleurd als een schilderij...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...