zaterdag 23 april 2016

Gansai Tambi playtime...

It's a bit quite here but it doesn't mean I'm not busy :-) Yesterday I had this wonderful day over at a wholesaler to play with some new products and combine them with products I already know;. And I have to admit...I enjoyed it so much! Just play, experiment, get my fingers all dirty and so happy we got an apron to put on so we could go wild :-) Well, I didn't go to wild, I had to keep in mind there were people sitting next to me too ^.^

But today...a little card to share where I had some playtime with my Gansai Tambi's and the Tim Holtz thinlits I love so much :-) ...

Het lijkt hier wat stiller maar niets is minder waar hoor. Gisteren had ik een super dagje bij een groothandelaar waar ik met een hoop nieuwe materialen mocht gaan spelen en ze mocht combineren met producten die ik al kende. En ik moet toegeven, het was zo genieten! Gewoon spelen, uitporberen, mijn vingers vuil maken en best wel blij dat we een schort kregen zodat we helemaal wild konden gaan. Nou ik ben niet te wild gegaan, ik moest er rekening mee houden dat er nog mensen naast me zaten ^.^

Maar voor vandaag dus een kaartje om te delen waarbij ik wat speeltijd nam voor de Gansai Tambi's en mijn Tim holts thinlits...


The background has I light wash of the Gansai Tambi's, colored my flowers, colored a piece of paper for the honeycomb... as much as I love my Clean color markers...I have to admit I love these paints as I can let them drip and move around my paper so easily.  

De achtergrond kreeg een lichte "wash" van de Gansai Tambi, de bloemen zijn er mee gekleurd, een stukje papier om de honinggraat uit te stansen... Hoe graag ik ook werk met de Clean color markers...ik moet toegeven dat ik deze verven echt graag heb omdat ik er zo makkelijk spetters of drips mee maak, omdat ze zo makkelijk op je papier rond te bewegen zijn met water.


Want to see more with these paints, look for the label "Gansai Tambi" at the sidebar. You'll find some step by steps too as I'm already working with these paints for a while now.

Zien jullie graag nog meer van deze verf, kijk dan even onder het label "Gansai Tambi" in de zijbalk. Je vind er zelfs ook stappenplannen van een tijdje terug aangezien ik wel al een tijdje met deze verf werk.

1 opmerking:

  1. Nancy stelde ons vandaag kort aan elkaar voor en vernoemde je blog. Heel nieuwsgierig kom ik even kijken en ik ga je gelijk volgen.
    Mooie kaart! Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...