zondag 20 november 2016

Demonstratie in... Halle...

I'm counting the days until...my first demonstration in a beautiful artists shop called Alizarine.  They have a full weekend of demonstrations and they asked me to be part of it on Saterday. So excited to meet the other collegues who will be demonstrating the gelli plate, watercolors,...
I'll be demonstrating mixed media and art journaling...things I love no question about it ^.^ A new shop that means old familiar products but also some new products... and I do love those new products!
My first project I made for this demonstration...that quote just fits perfectly doesn't it?

Ik ben begonnen met aftellen naar...mijn eerste demonstratie in de prachtige kunstenaars winkel Alizarine. Ze hebben een opendeur weekend waarbij heel wat demonstraties voorzien zijn en ze vroegen me om mee te doen op zaterdag. Ik kijk uit om ook de andere demonstraties te zien met de gelli plate, aquarelverf,...
Ik demonstreer mixed media en art journaling...laat dat nu net de dingen zijn die ik heel graag doe ^.^ Een nieuwe winkel betekent bekende producten maar ook een paar nieuwe materialen...oh en hoe super zijn ze! Mijn eerste projectje dat ik maakte voor deze demonstratie ...wat is er nu beter dan deze quote?


So everybody living nearby Halle and wants to come by to see the different demonstrations and discover Alizarine?  I would love to see and meet you in person ^.^

Dus wie woont in de buurt van Halle en is wel benieuwd naar de verschillende demonstraties bij Alizarine en naar de winkel?  Ik ontmoet jullie graag ^.^

Alizarine
Nederham 29 - 1500 Halle
zaterdag 26 en zondag 27 november
Ik ben er op zaterdag ^.^
https://www.facebook.com/alizarinehalle



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...