woensdag 13 september 2017

I think...

Sometimes you start out a project, knowing exactly what you want to create. But then.. you just go a whole other direction and end up with a complete new card or project.
Today was such a day for me. I knew exactly what I needed but then my background decided otherwise ^.^

Soms start je aan een project en weet je precies wat je gaat maken. Om daarna te merken dat je eigenlijk toch een totaal andere richting uitgaat en met een volledig nieuw project eindigt dat totaal niet op het eerste lijkt.
Bij dit project ging het precies zo. Ik wist precies wat ik wou en wat ik ging doen... tot mijn achtergrond anders besliste voor mij ^.^



So had to go and start out all over again for my original card I had in mind. I'm sharing that one this Sunday so keep an eye out ^.^

Dus dan ook maar opnieuw beginnen voor het kaartje dat ik origineel in gedachten had. Dat laat ik jullie zondag zien dus hou het blog en mijn youtube kanaal in de gaten ^.^


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...