woensdag 24 juli 2019

Don't...

I've always hold off on working in an actual bound art journal.  I love working with layers and metal wire and texture and above all I don't want the color on one page to run through and contaminate another page.  I also loved the size my tags gave me so why would I do what I do in a journal knowing it would hold me back to do some things.
But yet, I always loved the idea of having it in an actual journal and I decided to give it a try (I shared my first page a while ago right HERE)
Today... I made my second page in it and yes... it became very clear that I really need to start thinking and working different when working in my art journal, even though I have loose papers.  I ran into a little problem that for me was kind of a big problem as I am a bit of a perfectionist ^.^
But all ended well as you can see in the video, I managed to fix it without any trouble.

Ik ben het altijd uit de weg gegaan om in een echt gebonden boek te werken. Ik hou er immers van om met lagen, ijzerdraad en textuur te werken en bovenal wil ik niet dat een kleur van één pagina doorloopt naar de andere en daar vlekken nalaat. Ik hou ook enorm van de maat van mijn tags dus waarom zou ik in een echt gebonden art journal gaan werken als ik weet dat het mij zou tegenhouden om bepaalde dingen te gaan doen.
En toch, bleef ik ergens wel zin hebben om alles mooi ingebonden te hebben in een echt boek dus... ben ik toch overstag gegaan ( ik deelde mijn eerste pagina al met jullie HIER)
En vandaag  maakte ik mijn tweede pagina en ja hoor... het werd heel duidelijk dat ik op een andere manier moet gaan denken en werken in mijn art journal, ook al heb ik nog steeds losse vellen papier. Ik had een klein probleempje dat voor mij eigenlijk best even een schrik momentje was aangezien ik nu eenmaal een pietje precies ben ^.^
Het is allemaal gewoon netjes opgelost geraakt, zoals je kan zien in de video.



Now I am very curious... I didn't mention anything about it in the video, but did you notice it?

Ik ben wel benieuwd... ik zeg er zelf niets over in de video, maar hebben jullie het gezien?

Visible Image:

Shop: where you will find all their awesome stamps!
Blog: see all the latest posts here
Facebook GROUP: join in with the banter and enter the 'Show & Tell' Monthly Challenge
Facebook PAGE: give us a like and enter the weekly giveaways

You can also follow Visible Image on

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...