zondag 1 december 2019

Breathe...

You know how sometimes you make a project, be it a card or a tag or anything, and you send it out to someone yet you loved it so much you would have loved to keep it?
Being in a design team I'm doing this sometimes but I know that each one of you has had that happen to him too ^.^
So today I started a new art journal, in which I'm going to remake some of the projects I am happy to send out to anyone, yet would love to have for myself.. Why? Sometimes just because I can, but sometimes because the project does mean more to me and a picture just isn't enough.
And from one of those projects, I also made a video. Have fun ^.^

Soms maak je een project, een kaartje of een tag of...,  en dan stuur je het op naar iemand terwijl je het eigenlijk moeilijk vind om er afstand van te doen.
Aangezien ik in een design team zit gebeurt dat bij mij wel regelmatig maar ik ben er van overtuigd dat jullie dat vast en zeker ook wel al hebben meegemaakt ^.^
Dus begon ik vandaag gewoon een nieuw art journal begonnen, in welke ik een paar projecten opnieuw ga maken die ik met veel plezier heb opgestuurd naar iemand maar toch graag ook thuis heb voor mezelf.  Waarom? Soms gewoon omdat het kan, soms omdat het project toch iets meer voor me betekend en een foto ervan gewoon niet genoeg is.
En van één van die projecten, heb ik meteen ook maar een filmpje gemaakt. Veel plezier ^.^


Which project did you love so much that that it would be worth an extra time of fun remaking it? and what is holding you back to start your own art journal dedicated to those projects?  Have fun ^.^

Welk project heb jij eerder al gemaakt maar vond je zo leuk dat het de tijd waard is om opnieuw te maken.  Waarom geen art journal opstarten met deze projecten? Veel plezier ^.^

1 opmerking:

  1. I love this, and what a great idea to save your designs in an art journal.
    Chris xx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...