maandag 13 februari 2012

Happy birthday...


Eindelijk terug een kaartje gemaakt.  Nou, er zijn ondertussen al 4 kaartjes uit mijn handen geraakt maar die heb ik hier nog niet laten zien.  Omdat ik naar de Kreavak ging voor groothandel AMT moest ik een nachtje in Apeldoorn overnachten.  Daarom had ik 4 kaartjes gemaakt voor mijn kids en mijn ventje.  Toen ik 's morgens opstond ben ik ze dan op hun kamer gaan zetten zodat ze het pas vonden als ik al weg was...

De Kreavak was echt leuk om te doen.  Een totaal nieuwe ervaring en ik heb best veel bijgeleerd.  Voor herhaling vatbaar dus :-)
Net voor ik vertrok naar de Kreavak heb ik mezelf ingeschreven voor de digichallenge op het forum van Tiets en daar mogen we aan de slag met een digi die Sylvia speciaal ontwierp voor ons.
En dit is het geworden...


Ik heb er voor gekozen om het kaartje in het midden te laten open gaan...



Het papier is van Basic Grey-Marjolaine paperpad. De stempel dus van Sylvia en de vlinderstempel is een oude clearstempel die ik ooit kocht in kruidvat. De gebruikte stanzen zijn van Martha Stewart, Artemio en Joy Crafts. De gebruikte copics:
Gezicht: E21, E50
Haar: E31, E33, E35, E37
Kledij: B93, B95, B97 - YG95 W0, W1, E50 - BG10, BG 23
Bloemen: YG03, YG11, YG23 - B00, B02 - B93, B95, B97
Hart: R27, R29, R37, R46, R59
Vlinder: B93, BG23, BG10
En de achtergrond terug met chalk aangezet.

En terwijl ik dit typ wordt er aangebeld...ik ben uitgekozen om mee te doen aan de challenge van Artemio om de Artecut uit te testen.  Binnenkort komt er dus eens iets anders aan dan gewoon een kaartje ;-)
HIER vind je in elk geval de namen van de 20 personen die meedoen aan de challenge en de links naar hun blogs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...