vrijdag 24 februari 2012

Ongelofelijk...

Ik kan het zelf bijna niet gleoven maar ik heb een kaartje gemaakt...helemaal in het paars :-)
Hoewel ik hier twee meisjes heb is roze en paars nooit echt zo een super belangrijk kleur geweest.  Ja tuurlijk wilden ze wel een prinses zijn toen ze klein waren maar dat was nooit zo fel uitgesproken als bij sommige andere kleine meisjes.  Erica heeft zelfs al een lange zwarte periode achter haar.  Al haar kleren waren zwart.  En Tritia...die is voor het rood gevallen.
Maar toen ik het prentje van Mo Manning in ging kleuren had ik mezelf voorgenomen om eens met mijn paarse markers aan de slag te gaan.  En daar is dan verder een volledig paars kaartje uit gegroeid.  Zelfs een wit randje vond ik teveel afsteken.  Benieuwd geworden...hier is het:



Het is best allemaal rustig gebleven en dat vinden mijn kids hier ook niet erg.  Ze vinden vaak dat ik al teveel extra's op een kaartje plaats :-) Laat gerust even weten wat jullie er van vinden.
Er staat ook nog helemaal geen tekst op maar dat is bewust zo gedaan zodat het kaartje voor verschillende doeleinden kan gebruikt worden.  Als iemand eens een knuffel nodig heeft, of voor een verjaardag of zomaar,...
Nog even een close-up van mijn ingekleurde prent:


De gebruikte copics zijn:
Gezicht: E50, E51
Haar: E31, E33, E35
Kledij: V000, V12, V15, V17
Halsband: V91 en glitterlijm voor de parels
Hond: E37, E35, E31 en W7, W5 voor de neus
De schaduw onder de hond is gemaakt met chalk.

2 opmerkingen:

  1. Hey Veerle,
    je maakt mooie kaartjes!!! Spijtig dat je ze niet op de groep toont :-( we zouden er zeker van genieten en van leren!
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...