dinsdag 1 april 2014

Always explore...

I'm always  in to go and try a new technique so I decided it was time to try a new one. Since Easter is the time to go and color your eggs I went ahead and tried a new technique to go and color your own papers.  It's a really easy technique that gives you lots of coloured papers in no time.

Ik vind het altijd leuk om een nieuwe techniek uit te proberen en deze keer heb ik dat ook gedaan.  Aangezien Pasen de tijd is waar men zijn eigen eitjes gaat kleuren probeerde ik een ( voor mij) nieuwe techniek uit om mijn papier zelf te gaan kleuren.  Een hele makkelijke techniek waarbij je heel snel veel gekleurde papieren krijgt met steeds weer andere resultaten.



I used these colored papers to make two little projects. The first one is a tag and I tried to get some Easter-feeling in it since all the members of the In 't Woefke designteam are showing lots of beautifull Easterprojects on the blog of In 't Woefke.

Die gekleurde papieren heb ik dan maar meteen gebruikt in twee projectjes die ik maakte voor In 't Woefke. Het eerste is een tag waarbij ik toch probeerde om er een Paastoets aan te geven aangezien we in het designteam van In 't Woefke  allemaal verschillende paasprojectjes laten zien.




The second project is an ATC. I usually try out my new techniques onto ATCcards so I just had to make an ATC ( and some butterflies) using these colored papers.

Het tweede projectje was een ATC. Ik probeer vaak nieuwe technieken uit op ATC's dus kon ik nu niet anders dan een ATC maken ( en vlinders) met mijn gekleurde papier.







5 opmerkingen:

  1. Hé Veerle, wat mooi en leuk zeg...prachtige achtergronden en inderdaad voor heel wat dingen bruikbaar.
    Grtjes Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig papier en mooie projecten !! Hoe heb je dat papier juist gekleurd ??? Alvast bedankt voor de info ! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Veerle,

    Wat heb je dit weer goed uitgeprobeerd... Super hoe je je papier gekleurd hebt! Mooie tags ook...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

  4. 'Ik vind het altijd leuk om een nieuwe techniek uit te proberen' zei je, Veerle.
    Dat vind ook!
    En daarom ben ik heel benieuwd wèlke nieuwe techniek je hiervoor gebruikt hebt, want ik vind de resultaten bijzonder mooi. :-)
    Kun je vertellen hoe je dit gedaan hebt?

    groetjes, Trix

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Veel plezier Trix ;-) Ik ben benieuwd wat je er mee maakt.
      https://www.youtube.com/watch?v=J7hUJrJZfhY&feature=share

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...