maandag 28 september 2015

Have a beautiful day...

Some days ago my friend Lins was celebrating her birthday and now I have handed over her birthdaycard I can show it here too.  I tried to make one that is inspired by the work of another friend whose cards are just so beautifully layerd. I'm not there yet but I was happy enough with this first try out.

Een paar daagjes geleden was mijn vriendin Lins jarig en nu ik haar kaartje afgegeven heb kan ik het hier ook laten zien.  Ik probeerde om voor haar een kaartje te maken dat geïnspireerd is door het werk dat ik bij een andere vriendin steeds zie verschijnen en dat ik echt prachtig vind.  Ik ben er nog niet maar voor mijn eerste poging vond ik deze wel geslaagd.


My friend LOTTE always makes these lovely cards with all kind of different layers and tags that can be pulled out. So I wanted to try that on this card. I putted the colored image onto 3D foam so I could put a little envelop behind it. And of course you need to put something inside the envelop. What better than a lot of kisses for a birthday?

Mijn vriendin LOTTE maakt altijd prachtige kaarten waar zoveel laagjes op zitten die zo mooi bij elkaar passen en tags die ergens achter verstopt zitten. Dus dat wou ik ook wel voor mijn kaart. Daarom dat het ingekleurde prentje verhoogd werd zodat ik er een envelopje achter kon verstoppen. En natuurlijk moet er dan iets in dat envelopje zitten en wat past er beter dan extra veel kusjes op een verjaardag?


Do take a look at the blog of Lotte, you can find it HERE. I hope you liked this card, I really liked making it :-) On to the next one, but first finding some supplies to make some more layers. I think I'll have to make some work of shopping with Lotte so she can show me those little tips.

Neem zeker een kijkje op het blog van Lotte dat je HIER kan vinden. Ik hoop dat jullie het kaartje leuk vonden, ik vond het in elk geval heel leuk om te maken. Op naar een volgende maar eerst wat extra materiaal vinden om nog meer laagjes te kunnen maken :-) Toch maar eens met Lotte gaan shoppen zodat ze me wat tips kan geven.

3 opmerkingen:

  1. O, je kaart is echt prachtig voor onze lieve Lins! En wat prachtig gedaan met het label. Wat een complimenten op jouw blog.... ik word er verlegen van.... Terwijl ik jouw stijl zo enorm apprecieer! Leuk dat we elkaar kunnen inspireren. En bij een vorige kaart was het verbandgaas mij ook al opgevallen :D Dat geeft ook al een mooie structuur hé!?

    ps. Ik werk ook graag met ribbelkarton er van achter, simpele tip, maar geeft een toffe structuur en gelijk ook al een enorme verhoging.

    Maar vergeet niet je eigen stijl ook te behouden hoor!!! Want anders moet ik die zoveel gaan missen.....

    Dikke knuffel! Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Veerle,

    Lief, dit kaartje... Fijn dat je je vriendinnen op hun verjaardag kan verrassen met zo veel moois...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat een schattige kaart, en prachtig met al die laagjes ! Leuk idee, die "kusjes"-stickers ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...