zondag 6 september 2015

My new challenge...

It has been a while since I was here...shame on me ^.^ But I have been busy, the end of the school holidays, the start of a new school year...  x 3 since I have 3 teenagers running around here.
But I really want to share with you what I've been up to in between running around. I had me some fun with my new love: the Zig Clean Color Real Brush Markers.

Het is een tijdje geleden dat ik hier nog eens langs kwam...ik moest me schamen ^.^ Maar ik ben even heel druk geweest met het einde van de vakantie en de start van het nieuwe schooljaar...en dan in drievoud aangezien hier 3 tieners rondlopen.
Maar ik wil natuurlijk ook heel graag met jullie delen wat ik gedaan heb tussen mijn rondjes in. Ik heb wat tijd genomen voor mijn nieuwe liefde: de Zig Clean Color Real Brush Markers.


These markers are pretty new here in Belgium and The Netherlands so...what would you think of letting you all get to know these markers as much as possible? There are so many possibilities using these markers and I love to share it with you.
To start...drumrolls...a CHRISTMAS card. Yes I know, this is much to early for me but this cutie just yelled my name to get colored in.

Het zijn nieuwe markers voor ons Belgen en Nederlanders dus...wat zouden jullie er van vinden als ik jullie zo veel mogelijk kennis laat maken met deze markers? Er zijn zoveel dingen mogelijk met deze markers en die deel ik graag met jullie.
Laten we alvast starten met een ...tromgeroffel...KERSTkaartje. Niet normaal voor mij zo vroeg op het jaar, maar deze cute stempel moest gewoon ingekleurd worden.


I can easily show some of my cards or other projects using these markers right here on the blog but...I have to admit that I'm a little bit curious ^.^ I want to hear all your questions, I know some of you already have these markers and I would love to see your projects....so...

I decided to start a group where all the information can be brought together. All the questions and answers, all the lovely projects, color charts to color in,...
Oh and you know...the Zig Art And Graphic markers have so much in common with these markers so no doubt about it that all the questions and projects using these markers are welcome also.
You can find me...

Natuurlijk kan ik hier heel regelmatig een projectje laten zien maar...ik ben een nieuwsgierig aagje ^.^  Ik ben benieuwd wat jullie vragen zijn over deze markers, ik weet dat er mensen zijn die ze al gekocht hebben en ik ben razend benieuwd naar hun werkjes dus...

Heb ik een groep opgestart waar alles samen kan gebracht worden wat met deze markers te maken heeft. Een plaats waar alle info samen komt, alle vragen en antwoorden, allemaal leuke werkjes,... 
En het leuke is: aangezien deze markers heel dicht aanleunen bij de Zig Art And Graphic markers ( je weet wel de stempelstiften?) zijn alle vragen en projectjes gemaakt met deze stiften natuurlijk ook van harte welkom.
Je vindt de groep...



I'm looking forward in finding you all there, even if you don't have these markers yet but want to get to know them.

Ik kijk er naar uit om jullie daar allemaal te ontmoeten, ook al hebben jullie de markers nog niet en zijn jullie gewoon benieuwd om ze te leren kennen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...