dinsdag 16 februari 2016

Some of my projects...on Create and Craft...

With all the new stamps Visible Image is releasing of course there was a show at the Create and Craft TV show.  For the people who do not know what that is: it's a TV channel that has creative companies over to showcase their products combined with some demonstrations.
So we went ahead as DT and made as many examples as possible to get back to them in time ( some of us live far far away of the United Kingdom :-) ) and I must tell you, the studio looked so great!
Did I make you curious?  You can go ahead an still see the show for another week and you can find it right here.
Had to laugh when I heard them pronounce my name.  But I have to admit, there are easier names :-)

Met alle nieuwe stempels die Visibile Image uitbrengt was het een logische stap dat ze ook op de Create and Craft show kwamen. Voor wie deze show niet kent: het is een Engels TV kanaal waar ze creatieve bedrijven laten langskomen om hun producten te showen samen met enkele demonstraties.
Dus gingen we met het DT aan de slag om zo veel mogelijk voorbeelden te maken als we konden en die ook op tijd terug geraakten in het Verenigd Koninkrijk ( sommige van de DTleden wonen echt wel ver weg van Wales :-)  ) Maar ik kan je zeggen dat de studio er super uit zag.
Maakte ik je benieuwd? Je kan de show nog een week lang bekijken via deze link.
Super grappig hoe ze de naam Veerle uitspreken ^.^ 



And of course I have sent in some projects and one of them was today's project. I would like to introduce you to a new product that Visible Image has come up with  next to their stamps: monoliths. It are wooden MDF panels that can be stood up and are so versatile. You can glue anything on there or make a wonderful mixed media piece of it.
For today's project I made a board out of it that can hold some pieces of paper for me. So I glued on some little clothespins on them after I had put down ( and sanded off ^.^ ) some paints and had my way with a new stampset.

En natuurlijk zond ik ook enkele projecten op en het projectje van vandaag is er eentje van. Ik laat jullie graag kennis maken met een nieuw product dat Visible Image ook uitbrengt naast de stempels: monoliths.  Het zijn houten paneeltjes die je met behulp van een voetje kan rechtzetten.  Als je het wil opsturen kan je het voetje los laten, anders lijm je het gewoon vast.  En omdat ze van hout zijn zijn ze op heel wat manieren te gebruiken. Je kan er eender welk materiaal op gaan kleven of er een leuk mixed media projectje van maken.
Voor mijn projectje van vandaag wou ik er iets mee maken dat voor mij kleine notities kan vasthouden. Dus nadat ik er verf op aanbracht ( en voor een deel weer wegschuurde ^.^)  en er op stempelde, kleefde ik er kleine wasknijper op.



And the back was treated the same way...
En ook de achterkant kreeg een wasknijper...


I used two embossingpowders to have some elements jump right out and give the quote that little bit extra strenght...

Ik gebruikte twee kleuren embossinpoeder om enkele elementen er uit te laten springen en zo de quote wat extra kracht bij te zetten...



The products went like a rocket out of the door but if you decide you want them anyway you can find them right here:

De producten vlogen de deur uit maar als je ze toch nog graag zou hebben dan kan je ze hier vinden ( naar België zijn de verzendkosten echt laag!)
















http://visibleimage.co.uk/product/learn-to-fly-again/



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...