zondag 23 september 2018

Altenew watercolor panset review...

When you hear there is a complete new set of watercolors coming.... you can't get but excited to try them out no? Well, maybe not when you're not a watercolor fan but I am so I decided to go and give them a try so... I've got not one but two video's for you on my channel today. First one is the one where I take you along and discover everything from this set together with you  when opening the box for the very first time. And of course I had to go and make a project with it so there's the second video ^.^

Als je hoort dat er een volledige nieuwe aquarelverf set op de markt komt... dan kan je toch niets anders dan enthousiast worden? Nou misschien niet helemaal als je geen aquarelfan bent maar dat ben ik wel dus ik ging er helemaal voor. Ik heb vandaag dus niet één maar twee video's op mijn youtube kanaal gezet.  De eerste neemt je samen met mij mee bij het ontdekken van de set vanaf het moment dat hij voor de allereerste keer wordt geopend.  En natuurlijk moest ik ook een projectje maken dus daar is de tweede video rond gemaakt ^.^




And it's not just a project.  I got challenged by my daughter... and what a challenge it was. Have fun with the video!

En het is niet zomaar een project. Ik werd uitgedaagd door mijn dochter... en ik ben helemaal eerlijk als ik zeg dat het een uitdaging was. Veel plezier met video nummer twee!



So... what do you think?  Would you love to choose my life sometimes? Challenge me to create something with a certain color or stampset or product?  Keep an eye out on my social media ( all the links are in the right sidebar) and grab your chance real soon! Bring on those challenges!

En dan word ik natuurlijk benieuwd. Zouden jullie het tof vinden om mijn projecten mee te bepalen? Zin om me uit te dagen met een bepaalde kleur of stempelset of een product? Hou mijn sociale media in de gaten ( je vindt alle links in de rechter zijbalk) en grijp die kans  binnenkort! Laat maar komen die uitdagingen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...