woensdag 26 september 2018

Beat...

So I had this idea in my head and... ended up with a completely different project.  Well actually two of them ^.^
I started out with my background and still had this idea but then... I saw this little fine line...  And I knew I wanted to use it. So I changed up my complete project.  I took out my red watercolors and the choice for my word was made in an instance.

Ik had een idee in mijn hoofd en toch...eindigde ik met een compleet ander project. Wel eigenlijk twee ^.^
Ik begon met het maken van mijn achtergrond en had nog steeds dat idee in mijn hoofd to... ik dat fijne lijntje zag... en ik wist dat ik het wou gaan gebruiken. Dus ging mijn project een ganse andere richting uit. Ik nam er mijn rode aquarelverf bij en de keuze voor mijn woord was meteen gemaakt.


It had all came together in my head and in my soul.  Is it a hint if I tell you the word beat was taken from the original word 'heartbeat' in the set?

Het kwam helemaal samen in mijn hoofd en hart. Geef ik een hint als het woord beat ( sla) van het originele woord in de set heartbeat (hartslag) komt?


Knowing this tag will be send to the headquarters of Visible Image I wanted a duplicate, I wanted one for myself here at home so I made a second background except... It was darker and I loved it. But for some reason it made more sense to place my 3 squares on a different place and just keep it abstract.

Ik wist dat deze tag naar Visible Image ging opgestuurd worden dus ik wou er graag nog eentje maken, gewoon voor mezelf om hier bij mij te houden in mijn eigen journal.  Dus maakte ik een nieuwe achtergrond alleen... deze werd iets donkerder, en ik vond hem super.  En voor een of andere reden was het naar mijn gevoel logischer om de drie vierkanten op een andere plaats te zetten en het gewoon abstract te houden.


The same line with the same meaning but I didn't place the word in there.

Dezelfde fijne lijn met dezelfde betekenis alleen plaatste ik het woord er nu niet bij.


Spotted where I got the fine line?

Heb je al ontdekt waar de lijn vandaan komt?


Shop: where you will find all their awesome stamps!
Blog: see all the latest posts here
Facebook GROUP: join in with the banter and enter the 'Show & Tell' Monthly Challenge
Facebook PAGE: give us a like and enter the weekly giveaways

You can also follow Visible Image on
Used stencil and stamps




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...