zondag 21 oktober 2018

Start the countdown...

Fact: I don't like making Christmas cards so I keep postponing in making them.
Answer: make a quick and easy card or a multiple of them each week now until Christmas
So start the countdown: 10 weeks until Christmas...

Feit: ik maak niet graag kerstkaarten en stel het dus altijd uit tot het allerlaatste moment.
Oplossing: elke week een snelle makkelijke kaart ( of een veelvoud ervan) maken tot aan Kerst.
Dus... begin het aftellen maar: nog 10 weken tot aan Kerst.



So... care to join in on the fun?  I would love to see your cards so tag me on social media or come and share your cards in my facebook group ( links in the side bar)

Wie doet er mee? Ik zou dolgraag jullie kaarten zien dus tag me op sociale media of deel ze in mijn facebook groep. Alle linken vind je terug rechts in de zijbalk. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...