woensdag 3 oktober 2018

You are strong...

A touch... a feeling... a heartbeat...  seeing the new set from Visible Image with those beautiful hands... they sure touched something inside of me.  They speak to me and I want to go and create some things of which I can't even say why I'm putting certain elements together.
For today's project I do know what started my project. Looking at one of the hands I immediately thought of a puppet player.  So I just knew I wanted to have something hanging on the hand.  But it wasn't until I started my project that I found the perfect elements.
Got you curious? I've got it all filmed, have fun ^.^

A touch (een aanraking)... a feeling (een gevoel)... a heartbeat (een hartslag)... Toen ik deze nieuwe set van Visible Image zag met die prachtige handen... ze raakten zeker iets vanbinnen. Ze blijven in mijn hoofd zitten en ik heb zoveel ideeën in mijn hoofd waarvan ik niet eens kan verklaren waarom ik sommige elementen samen breng. 
Voor het project van vandaag wist ik wel waar het begon.  Toen ik naar een van de handen keek dacht ik meteen aan een poppenspeler. Dus ik wist dat ik iets aan het hand wou gaan hangen. Maar het was pas toen ik echt aan mijn project begon dat ik de perfecte elementen vond.
Benieuwd?  Ik heb het allemaal op video voor jullie ^.^ Veel plezier!




I hope that, when you are dangling on a thin thread, you find the strength inside of yourself and remember just how strong you are. Lot's of love X

Ik hoop dat, als jullie het gevoel hebben dat jullie aan een zijden draadje hangen, jullie toch de kracht vinden in jezelf en jullie je herinneren hoe sterk jullie echt zijn. Dikke knuffel X


Visible Image:

Shop: where you will find all their awesome stamps!
Blog: see all the latest posts here
Facebook GROUP: join in with the banter and enter the 'Show & Tell' Monthly Challenge
Facebook PAGE: give us a like and enter the weekly giveaways

You can also follow Visible Image on

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...