zondag 11 november 2018

Angel wings...

Only 7 weeks till Christmas so we better keep making those Christmas cards.  So I have a new card for you in my Holiday cards series. And as last week's one was a very CAS one I went for some mixed media today ^.^ Enjoy the video!

Nog 7 weken voor het kerst is dus we blijven best maar even actief kerstkaarten maken. Vandaag dus een nieuw kaartje in mijn Holiday cards series en aangezien het vorige week een hele CAS kaart was vandaag maar even de mixed media toer opgegaan ^.^ Veel plezier!

The video - de video

I would love to take the time to also welcome all those lovely new followers on my channel but also thank every one who takes the time to like and comment underneath the videos. It is all so heart warming and very much appreciated.  Lot's of love fro me to you!

Ik wil van deze gelegenheid ook even een warm welkom geven aan al mijn nieuwe volgers op mijn kanaal en hier op mijn blog, maar ook een dikke dank je wel aan iedereen die de tijd neemt om een like en een berichtje na te laten. Het is altijd hartverwarmend om ze te ontdekken en worden heel erg geapprecieerd. Dikke knuffel van mij voor jou ^.^

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...