woensdag 6 februari 2019

Metamorphosis...

Did you already see the new release Visible Image has going?  You really should check it out because the new sets are just gorgeous.  You might have seen them in my very first unboxing video and I'm having all my viewers commenting to let me know which set they want me to use in my next video so if you have a personal favorite... go ahead and leave me a comment underneath my video or even here on my blog ^.^

Hebben jullie de nieuwe release van Visible Image al gezien? Neem zeker eens een kijkje want de nieuwe sets zijn echt super.  Je hebt ze misschien al gezien in mijn allereerste unboxing video, en daarin laat ik jullie zelf de kans om mij te laten weten welke stempelset jullie graag zien in mijn eerst volgende video dus als jullie een persoonlijke favoriet hebben... laat me zeker iets weten door een berichtje onder de video te zetten of hier op het blog ^.^

Unboxing video


And of course one of the sets was on my table for this new video.  No surprise that is were the butterflies?  Well I can tell you that the 'Creative chaos' set already has seen some ink too ^.^
That word metamorphosis... I'll have that on multiple projects and it's perfect for the butterflies isn't it. Enjoy the video!

En natuurlijk is een van de nieuwe sets al op mijn tafel beland voor deze nieuwe video. Zal waarschijnlijk geen verrassing zijn dat het de vlinderset was. Maar ik kan al verklappen dat de 'Creative Chaos' ook al inkt heeft gezien ^.^
Het woord metamorfose... dat eindigt waarschijnlijk wel vaker op een project en het is gewoon perfect voor de vlinders toch? Veel plezier met de video!

New video - De video


Visible Image:

Shop: where you will find all their awesome stamps!
Blog: see all the latest posts here
Facebook GROUP: join in with the banter and enter the 'Show & Tell' Monthly Challenge
Facebook PAGE: give us a like and enter the weekly giveaways

You can also follow Visible Image on
Twitter

Used stamps and stencil

Wings of change

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...