woensdag 20 maart 2019

DNA...

Sometimes I have this instant connection with a stamp even though I can't always immediately lay my finger on it why that stamp is calling my name as hard as it is. And that fishbone stamp is one of them.  I like him, like ... a lot... so today is the day I took him out to get inked. 
And while looking through the other Visible Image sets I knew rather fast that the DNA stamp was going to join my little fish. 
Now only to decide what to do with my background... a tiny bit of color and some Japanese papers made perfect sense in my head so I got my camera out and had it rolling for you guys ^.^

Soms heb ik meteen een klik met een stempel, ook al kan ik niet altijd meteen mijn vinger leggen op waarom die nu net zo hard mijn naam roept. En de visgraat stempel is daar eentje van. Ik vidn hem super tof dus vandaag was de dag dat hij inkt zag.
En terwijl ik tussen de andere Visible Image stempels keek wist ik eigenlijk vrij snel dat de DNA stempel er gewoon bij moest.
Toen was het enkel nog beslissen wat ik met de achtergrond wou gaan doen... een beetje kleur en wat Japanse papieren klonk allemaal overduidelijk dus nam ik daarna de camera en liet hem lopen voor jullie ^.^

The video - de video


Now of course I'm very curious on your ideas with the fishbone stamp so if you create something and would love to share it, come on over to the Visible Image facebook group ( link below). I'm looking forward to see all those fish swim by ^.^

Nu ben ik best benieuwd welke ideeën jullie allemaal hebben voor de visgraat stempel dus als jullie iets maken en het graag willen delen, kom dan gezellig even langs in de facebook groep van Visible Image ( link onderaan). Ik kijk er alvast naar uit om  al die vissen voorbij te zien zwemmen ^.^

Visible Image:

Shop: where you will find all their awesome stamps!
Blog: see all the latest posts here
Facebook GROUP: join in with the banter and enter the 'Show & Tell' Monthly Challenge
Facebook PAGE: give us a like and enter the weekly giveaways

You can also follow Visible Image on

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...