woensdag 13 maart 2019

Fire in the house...

Fire in the house!! Watch out Mr scarecrow because someone is after you... now who could be so wicked?

Brand!! Kijk uit Mr.Scarecrow want iemand heeft het duidelijk op je gemunt... wie zou er zo slecht kunnen zijn?


No surprise that it is the Wicked witch is it?

Nou het is vast geen verrassing dat het de heks is toch?


I know, I know people already have told me I have a twisted mind and I'm not even going to argue with you as I'm perfectly aware of it myself and even more so, I'm perfectly happy with how my mind works ^.^
But be honest, we have to give our beloved witch a bit of fun no?
I took out the stencil 'Dark hearts' to go in my background as I thought it was a perfect match for this scenery too. And  that smear of lipstick in the 'Dare to be different' set is just perfect to ground any of the Oz Characters or the Wonderland Characters.

Ik weet het, ik weet het mensen hebben me al gezegd dat ik een verwrongen geest heb en ik ga daar zelfs niet over discussiƫren want ik weet dat gewoon van mezelf, en meer nog, ik heb er absoluut geen problemen mee, ik ben 100% tevreden met hoe mijn geest werkt ^.^
Maar wees eerlijk, we mogen de heks ook wel haar pleziertje gunnen toch?
Ik heb er ook de 'Dark hearts' stencil bij genomen omdat ik hem perfect bij dit tafereel vond passen. En die inkt veeg uit de set 'Dare to be different' is perfect om al je personages op de grond te zetten.

I tried to create some depth in between the two characters too so what I did was diecut my Witch out of one layer of paper, I gave my fireball a second layer and Mr Scarecrow got 3 layers of paper. That way it looks as if Mr Scarecrow is in front of the Witch even better. And it's all so easy to do with those dies.  They cut through the 300 gsm thick watercolor like butter. 

Ik heb geprobeerd om echt de indruk te wekken dat onze Mr Scarecrow voor de heks staat en wat ik daarvoor deed was het volgende: ik sneed mijn heks uit 1 laag papier, mijn vuurbal uit twee laagjes en Mr Scarecrow kreeg drie lagen.  Super makkelijk met de dies die bij de stempels horen. Ze snijden door mijn 300gr dik aquarelpapier als door boter.


Want to see for yourself how easy those dies work? I have a 2 minute video ^.^
Wil je graag met je eigen ogen zien hoe makkelijk de dies door het dikke papier gaan, dat kan want ik heb een mini video van 2 minuten ^.^


Yep, they sure are a musthave those dies when you go for the stamps.
Als je voor de stempels gaat zijn de dies echt de perfecte aanvulling!



Visible Image:

Shop: where you will find all their awesome stamps!
Blog: see all the latest posts here
Facebook GROUP: join in with the banter and enter the 'Show & Tell' Monthly Challenge
Facebook PAGE: give us a like and enter the weekly giveaways

You can also follow Visible Image on

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...